top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

"פיוריוסה": פורסם תקציר העלילה הרשמי לפריקוול של "מקס הזועם"

עודכן: 2 בפבר׳

לרגל תחילת הצילומים ממש בפתיחת החודש, "פיוריוסה", הפריקוול של "מקס הזועם: כביש הזעם", מקבל תקציר עלילה רשמי. כמו בסרט הקודם, נשמע שאנחנו עומדים לקבל אקשן - והרבה ממנו.

"מקס הזועם: כביש הזעם" צילום: באדיבות Warner Bros
"מקס הזועם: כביש הזעם" | צילום: באדיבות Warner Bros

בא לכם לזכות בכרטיסים זוגיים לסרטים במתנה? בואו לאינסטגרם שלנו!


תקציר העלילה הרשמי לפריקוול של מקס הזועם: כביש הזעם (Mad Max: Fury Road) שוחרר רשמית. התקציר לסרט האקשן המצופה רומז על קרבות ענק עם אופנועים, וכן על שובם של שמות מוכרים ונבלים חדשים כאחד. שרליז ת'רון, שגילמה את פיוריוסה במקור, לא תשוב לתפקידה - ואת נעליה הגדולות תנסה למלא אניה טיילור-ג'וי (גמביט המלכה, המכשפה), שתגלם גרסה צעירה יותר של הדמות. לצדה מככבים גם כריס המסוורת' וטום ברק (מאנק), כשהאחרון יחליף את יאיא עבדול-מאטין השני.


בעוד תפקידיהם הסופיים טרם נחשפו, ההערכות מדברות על כך שהמסוורת' עשוי לגלם את אימורטן ג'ו (Immortan Joe) - הנבל המאיים ועוטה המסכה מהסרט הקודם - אך אפשרי מאוד שגם ברק הוא זה שמגלם אותו. את הסרט כמובן מביים ג'ורג' מילר האחד והיחיד, שציין לפני מספר חודשים את יום הולדתו ה-77. את התסריט הוא כתב יחד עם ניקו לאת'וריס, ששקד עמו גם על מלאכת כתיבת כביש הזעם. מספר דמויות מפתח מהפקת אותו הסרט יחזרו גם הן, בהן הצלם זוכה האוסקר ג'ון סיל והעורכת זוכת האוסקר מרגרט סיקסל. הצילומים החלו ממש בתחילת החודש באוסטרליה, עם תקציב עתק.

בתקציר העלילה הרשמי שפורסם, נכתב כך:

עם נפילתו של העולם, פיוריוסה הצעירה נחטפת מ"מושבת האימהות הרבות הירוקה" [Green Place of Many Mothers] ונופלת בידי שבט אופנוענים המובל בידי המצביא דמנטוס. בעודם משוטטים ברחבי השממה, הם נתקלים במצודה המונהגת בידי אימורטן ג'ו. בעוד שני העריצים נלחמים על שליטה, פיוריוסה חייבת לשרוד צרות רבות בדרכה למצוא את האמצעים לשוב לביתה.

אחרי צילומי הפריקוול, מילר מתעתד לצלם את Mad Max: The Wasteland (בתרגום חופשי "מקס הזועם: השממה"), הפעם סרט ההמשך של כביש הזעם, עליו אמר בעבר כי הוא מתוכנן להיות האחרון בפרנצ'ייז. בתקווה שאכן יתממש וייצא לפועל, הוא מיועד להחזיר את טום הארדי לתפקיד הראשי, אם כי הכל עדיין רחוק מלהיות סגור סופית. עד אז, השנה מתוכנן לעלות לאקרנים שלושת אלפים שנות כמיהה (Three Thousand Years of Longing), סרט פנטזיה חדש ומקורי של מילר בכיכובם של טילדה סווינטון ואידריס אלבה, שהציג בבכורה בפסטיבל קאן בחודש שעבר.


פיוריוסה (Furiosa) מתוכנן להגיע לבתי הקולנוע ב-24 במאי, 2024.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

댓글


bottom of page